vrijdag 20 januari 2017

Beterschap....



Hoi allemaal, 

 Vandaag is het tijd voor mijn kaartje voor Scrapplezier! 
Ik maakte dit kaartje vorige week, 
maar afgelopen week was dit wel een toepasselijk kaartje voor mezelf! 

Een week lang heb ik op de zetel gelegen met griep...
Dat ik vandaag eindelijk een beetje beter ben...


De basis van deze kaart is van Kraft Cardstock met daarop 
 Kaisercraft papier "Photo Friendly" 
en embellisments in de vorm van bloemen. 


De stempel is een digistamp van Mo's digital pencil, 
deze digistamp is in gekleurd met Copic Markers.
De rand van het afdrukje heb ik bewerkt met een schaart zodat er een gekarteld randje ontstaat. Het vlaggetje in de hoek is een pons van Stampin Up


De bloemen in dit design zijn voor zien van een pareltje die het hart van de bloem extra kracht geeft. Net als de drie pareltjes rechts op de tweede layer designpapier.


Nog een hele fijne week!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    wat een gaaf kaartje! Deze digi heb ik ook en hij is zo leuk! Heb je zo de afgelopen week gezeten? Mooi gekleurd ook.
    Groetjes en hopelijk ben je snel weer helemaal beter!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje, Anneke...mooi gekleurd! Wat fijn dat je er nu zo niet meer bij zit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kaartje Anneke ! Ik vond het al opmerkelijk stil aan jouw kant ! Fijn dat je je weer wat beter voelt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart
    geslaagd hoor !
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x
    nog veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke