zondag 15 januari 2017

Winter Efteling!


Hoi allemaal, 
Gisteren kreeg ik dan mijn bestelling van Scrapdelight aan! 
Wat was ik er weer blij mee :D haha...
Ik bestelde wat papiertjes, een klein 4x4 albummetje en nog wat stickertjes! 
Ik ben momenteel bezig met een klein verrassing album te maken...
Maar meer daar later over.

Het allerleukste dat in mijn pakketje zat was mijn 
allereerste snijmachine! Jaja na al die jaren knutselen en snijden 
met mijn liniaal en mesje ging ik toch overstag! 
Ooh en wat snijd die heerlijk!! En snel... Waarom kocht ik dat nu niet eerder?

Ik had de Tonic Guillotine van Tim Holtz besteld! 




En ik moest gisteren toch echt aan de knutsel! 
Dus met mijn nieuwe snijmachine en de foto's die ik een tijdje geleden 
had besteld ging ik aan de slag ...

Het werd een winterse Project life pagina van ons tripje naar de Winter Efteling.
Het papier is van Echo Park "Winter Fun" als ik het goed heb! 

Aan de linkerkant gebruikte ik een stukje van de plattegrond, 
vond het leuk om eens de foto'tjes te plaatsen waar ze zijn genomen ;-) 



Ik vond nog een leuke postkaart van de Winter Efteling die ik er ook bij deed,
ik twijfel nog of ik deze nog leuk zou inkleuren of zo laten?
Wat denken jullie?


Nog een fijne en koude dag ;-)


5 opmerkingen:

  1. Ach waarom niet inkleuren? Je zou eerst bv een kopie ervan kunnen maken, heb je een proefje. Maar ik vind het allemaal heel mooi gedaan. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anneke.
    Ik vind het contrast met het zwart/wit van de kleurplaat eigenlijk best leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke project life pagina's Anneke. Goed idee om zo foto's op een plattegrond te plakken, geeft een leuk effect vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pagina's Anneke! En fijn dat je zo van je snijmachine geniet!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke